İnovasyona Doğru Adım Adım

0

 

 

İNOVASYONA DOĞRU ADIM ADIM

 

2025 de dünya 8 milyar ve şehir nüfuzu ise % 45 olacak. Bu demektir ki hem eğitim artacak ve hem de buna bağlı olarak insanlar daha da bilinçlenecektir.

Bilinçli müşteri hizmet algısı yüksek ve sürekli gelişmeye açık kişi demektir; dolayısıyla bu kişiye hizmet sunmakta o kadar kolay olmayacaktır. Firma olarak insanların ne istediğini bilmek için onların genetiğine girecek ve onların kılcal damarlarında gezinmek gerekmektedir.

Bir filozofun dediği gibi yaptığı işte yenilik ve değişim yapmayan kalıcı olamayacaktır.

Bu noktada, farklılaşmaya odaklanarak hizmetini farklı bir şekilde insanlara sunan kurum kazançlı çıkacaktır.

Araştırmalarda dünyanın birçok ülkesinde uzun süre ayakta kalan firmaların hemen hemen tek benzer özelliğinin inovasyon olduğuna rastlanmıştır.

Firmanın inovasyon yapması için bütün çalışanlarının bu iklime uygun olması oldukça önemlidir.

İnovasyon eğitimine katılanlar inovasyonla profesyonel anlamada tanıştırılacak ve firmanın inovatif yürüyüşünde nasıl destek olacaklarını öğreneceklerdir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • İnovasyon nedir?
  • İnovasyon yapma yolları nelerdir?
  • İnovasyon yapma yollarının 140 örnek üzerinden sunumu
  • İnovasyon stratejisi nasıl belirlenir?
  • Yeni iş trenleri nelerdir?
  • Altın Yaka” ve Start-Up anlayışı nedir?
  • İnovasyonun firmaya olan katkıları sayısal olarak nedir?
  • Firmalara inovasyon yol haritası çıkarılması
  • Gelecek Mühendisliğinin özellikleri
  • İnovasyon stratejileri?
  • İnovasyon teknikleriyle farklı iş yapma yöntemleri nasıl geliştirilir?
Paylaş

Yorum Bırakın